Bekijk onze contactgegevens en bezoek adres

Route en adres

• Spoedgevallen

Heeft u een spoedgeval? Neem contact op via het spoednummer:

• Nieuwe cliënt

Meldt u direct aan als nieuwe client via ons online inschrijfformulier

Inschrijven

Tandarts & Kiespijn

Heeft u kiespijn en helpen pijnstillers niet meer?

Neem contact op met Tandheelkundige Kliniek Atlas. De tandartskliniek die uw kiespijn verhelpt.

Vreest u de tandarts maar heeft u kiespijn?

Kom gerust langs bij tandheelkundige Tandheelkundige Kliniek Atlas. Onze tandartsen zijn ervaren in het behandelen van angstige patiënten. Met speciale kennis weten onze tandartsen uw kiespijn heel snel te verhelpen.

Tandheelkundige Kliniek Atlas staat al jarenlang bekend als dè kliniek voor de angstige patiënten. Voor de behandeling van uw kiespijn neemt de tandarts ruim de tijd om u gerust te stellen. Wij houden zoveel mogelijk rekening met uw persoonlijke situatie en wensen. Is het nodig dat uw kies wordt uitgetrokken? Wij bieden de mogelijkheid uw kies met behulp van het rustgevende middel Dormicum te laten verwijderen. Hiermee heeft de tandarts u snel van uw kiespijn verholpen.

Duidelijke voorlichting

Alvorens uw kiespijn te behandelen, geeft de tandarts de nodige voorlichting. Waaronder het maken van behandelplannen met een kostenplaatje. Ook de preventieve maatregelen en de behandeling van het probleem krijgen de nodige aandacht. Onze ervaren deskundigen en een modern uitgeruste praktijk staan garant voor de optimale tandheelkundige zorg.